دسته بندی ها
دسته بندی ها

مطالب اخیر

مطالب اخیر
رسوب زدایی پرلاتور

رسوب زدایی پرلاتور

احتمالا درهمه نوع شیر و با هر کیفیتی بعد از مدتی استفاده احساس میشودکه فشار اب کم شده یا همانند قبل در یک راستا اب خارج نمیشود و گاهی به اطراف پخش میشود این عامل به علت رسوبات و املاح داخل اب است که با توجه به محل زندگی شما متفاوت است.

املاح و رسوبات در قسمت توری شکل سر شیر(پرلاتور) که وظیفه مخلوط کردن اب و هوا را داردجمع شده و موجب میشود شما احساس کنید فشار اب کم شده در اینجا به شما اموزش میدهیم که چگونه به راحتی خودتان این مشکل را برطرف کنید.

* پرلاتورکمک میکندبه مصرف بهینه آب وفشار مناسب آب،را نیز حفظ می نماید.

*پرلاتور را با دست و در صورت نیاز با استفاده از آچار باز کنید. پرلاتور بعضی شیرآلات در قطعه ای به نام بوش پرلاتور قرار می گیرد و در سر عَلَم نصب می شود. در این حالت برای دسترسی به پرلاتور کافی است بوش پرلاتور را با آچار باز کنید. به کمک مسواک رسوب آب موجود بر روی پرلاتور را پاک کنید. سپس پرلاتور را برای چند لحظه در مسیر آب با فشار بالا نگه دارید. در صورتی که پرلاتور کاملاً جرم گیری نشده است، برای پاک کردن رسوب آب آن، پرلاتور را بسته به میزان رسوب آن را به مدت 1 تا 2 ساعت در محلول آب و سرکه قرار دهید.

*اگرامکان باز کردن پرلاتور را ندارید و یا رسوبات دور آن را گرفته اند، می توانید کیسه ای حاوی محلول آب و سرکه را به دور سر شیرآلات ببندید تا رسوبات کم کم حل شوند. سپس با مسواک بر روی بخش های مورد نظر بکشید و شیر را آبکشی کنید.

مشاوره و ثبت سفارش
مشاوره و ثبت سفارش