دسته بندی ها
دسته بندی ها

مطالب اخیر

مطالب اخیر
عوامل موثر در تعیین قیمت شیرالات

عوامل موثر در تعیین قیمت شیرالات

عوامل گوناگونی در تایین قیمت شیرالات نقش دارند

از جمله این عوامل میتوان هزینه های بخش های مختلف کارخانه و افراد را نام برد وقتی صحبت از کارخانه و تولید به میان می اید هزینه هایی طبیعتا در بر دارد که به نسبت تولید کنندگانی که صرفا مونتاژ میکنند و محصولی را تولید میکنند متفاوت است.

اما در عوض کیفیت و یکپارچگی محصولاتی که ،کارخانه تولید میکند،باتوجه به داشتن واحدهای مختلف طراحی و کنترل کیفیت تولید و وجود تیم متخصص در هر بخش از مراحل تولید تفاوت چشمگیری دارد.

از منظر دیگر که بیشترین هزینه را احتمالا به خود اختصاص میدهد میتوان جنس و سنگینی کالا را نام برد که امروزه بیشتر از الیاژ شمش برنج استفاده میشود و یا طراحی خاص محصولات که باعث میشود روی قیمت محصولات تاثیر بسزایی داشته باشد.

آبکاری و رنگ خاص محصولات نیز بخشی از این هزینه ها را در بر میگیرد.

نصب شیرالات ،به نظر میرسه که نصب شیرالات هزینه خاصی نخواهد داشت اما برخی تولیید کنندگان برای راحتی و جلب نظر مشتریان حتی غیر فنی خوداین امکان را در نظر گرفته اند.

در شیرالات قدیمی تعداد زیادی پیچ و مهره برای نصب شیرالات خریداری میشود اما متخصصان ما بر این امدند تا راحتی مصرف کنندگان را محیا کنند وبه صورتآسان قطعه ای به نام مُشتی که مانند مهره ای بزرگ است، جایگزین پیچ و مهره های رایج می شود. هزینه تولید مُشتی نسبت به استفاده از پیچ و مهره ها بالاتر است، اما خریداران دیگر نیازی به صرف زمان جهت یافتن نصاب متخصص و پرداخت اجرت نصب نخواهند داشت.

ریسکو بدون ریسک

مشاوره و ثبت سفارش
مشاوره و ثبت سفارش