دسته بندی ها
دسته بندی ها

مطالب اخیر

مطالب اخیر
معایب شیرهای توکار

معایب شیرهای توکار

*نصب شیر توکار در مقایسه یا شیر روکاربا همان اهرمی سختتر و تخصصیتر است و حتماً نیاز به تکنسین لوله کشی و نیروی ماهر است .

*نصب شیر توکار مستلزم صرف زمان بیشتری است.

*هزینه نصب و اجرا شیر توکار نسبت به شیر روکار بالاتر است. ازآنجاییکه این شیرآلات درون دیوار قرار میگیرند نصب و راهاندازی آنها سختتر و هزینهبرتر و تخصصیتر است.

*بهتر است هنگام ساخت و ساز انتخاب نوع و مدل شیرالات خود را انجام دهید زیرا در خانههایی که ساخته شده اند این کار مستلزم هزینه و زمان بیشتری است زیرا اتصالات و لوله های شیر توکار داخل دیوار قرار میگیرند و شما باید بخشی از دیوار که قرار است شیرالات نصب شود را تخریب کرده *تعمیرات شیر توکار سخت است.

شیرهای اهرمی و روکار که نشت میکنند، میتوانند به راحتی توسط شما با اندک دانش در زمینه لوله کشی،در زمان کمی تعمیرمی شود. اما در مورد شیرهای توکار مسئله کاملاً متفاوت است. برای تعمیر شیرهای نصب شده داخل دیوار، ممکن است لازم باشد قسمتهای خاصی از دیوار را برداریدالبته این امکان بسیار کم است همانند ترکیدگی لوله های ساختمان.اما در حقیقت، ممکن است بخشهایی از دیوار وجود داشته باشد که درنتیجه نشتی در داخل دیوار، نیاز به تعمیر داشته باشند که در این صورت نیاز به نیروی کار ماهر و متخصص و صرف زمان و هزینه بیشتر دارد.

*اگر قسمت خارجی شیرآلات توکار شما خراب شوند تعمیر آنها راحتتر است.

البته برخی از انواع شیرهای توکار دارای محفظه خاصی هستند و برای تعمیر نیازی به تخریب دیوار ندارند.

*نصب شیرهای توکار نیازمند فضای اضافی در دیوار است بنابراین در دیوارهایی کم عمق امکان نصب تجهیزات این شیرها وجود ندارد.

آسیب به دیوارها در صورت خرابی لوله ها، نشتی آب و شیر توکار وجود دارد. البته در برخی انواع شیرهای توکار از صفحه فلزی نگهدارندِ و لاستیک دیافراگم برای جلوگیری از نفوذ آب هنگام خرابی به دیوار استفاده میشود ولی این مسئله صد در صد نیست.

*تمامی معایبی که بیان شد در مورد معایب دوش توکار هم صدق میکند.

مشاوره و ثبت سفارش
مشاوره و ثبت سفارش